Liikunta + pelillistäminen = Hyvinvoiva yksilö ja tuottava työntekijä?
Hei yritys!
kiinnostaako tuottavuuden kasvattaminen työhyvinvointiin panostamalla? Entäs työhyvinvoinnin bisnesmahdollisuudet?
Jos vastasit kyllä vähintään yhteen edellisistä kysymyksistä, varaa kalenteristasi vapaata 14.3. ja matkaa kohti Jyväskylää! Ilmoittautuminen InnoLab-työpajaan alkaa ensi viikolla. 🗓️
Maaliskuisessa työpajassa pääset ideoimaan yhdessä muiden yritystoimijoiden kanssa liikkumista työympäristöissä lisääviä innovaatioita, jotka perustuvat pelillistämiseen eli digitaalisten pelien ja pelaamisen elementtien hyödyntämiseen. Innovaatioversojen kehittämistä tullaan jatkamaan huhtikuun aikana, joten et tule jäämään ideoidesi kanssa yksin.
Mukaan ovat lämpimästi tervetulleita niin työhyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneet työnantajayritykset kuin työhyvinvointiin soveltuvia tuote- ja palveluratkaisuja omaavat yritykset (mm. peli- ja liikunta-/hyvinvointialojen yritykset).
Työpaja järjestetään Sport Suomi -verkoston ja Keski-Suomen e-urheilun osaamiskeskittymä -hankkeen välisenä yhteistyönä.
Lue lisää
CoEsports-verkoston After Work -kiertue jatkuu!
CoEsports-verkoston After Work -kiertue suuntaa tammikuussa Jämsään, jossa kohteenamme ovat Gradian metsäoppilaitos sekä Himoksen Simulaattorimaailma!
CoEsportsin vuosi 2024 pähkinänkuoressa
Lue tästä Keski-Suomen e-urheilun osaamiskeskittymän toinen vuosikatsaus!
Keskeisimmät e-urheilupelien lajityypit
Elektroninen urheilu on kattotermi, jonka alle sijoittuu monenlaisia kilpapelejä. Pelit edustavat eri lajityyppejä eli genrejä.
E-urheilun seuraaminen globaalisti
E-urheilun seuraamisesta on tullut merkittävä ilmiö globaalissa viihdeteollisuudessa. Vuonna 2022 maailmanlaajuinen katsojamäärä oli noussut jo yli puoleen miljardiin silmäpariin.