OPINNÄYTETYÖ: Asiakaskokemus tapahtumassa Elisa Masters Espoo
Eetu Martikainen tutki opinnäytetyössään asiakaskokemusta Elisa Masters Espoo 2023 -tapahtumassa.
Ajankohtaista
Valitse kategoria
Eetu Martikainen tutki opinnäytetyössään asiakaskokemusta Elisa Masters Espoo 2023 -tapahtumassa.
Teemu Ruuska tutki EXEN Esportsin bränditunnettuutta sekä e-urheilukuluttajien että muiden organisaatioiden näkökulmasta.
Jyväskylän yliopiston tutkijat, Kalle Pasanen ja Matti Leppäniemi, toteuttivat systemaattisen kirjallisuuskatsauksen e-urheilun seuraamisesta.
JTM Race room on digitaalisen autourheilun olohuone, joka tarjoaa vauhdin hurmaa asiakkailleen elektronisilla rallisimulaattoreilla.
Keski-Suomen e-urheilun osaamiskeskittymän väki starttaa toukokuussa After Work -kiertueen, jonka aikana jalkaudumme rennoille vierailuille verkoston jäsenyrityksiin.
EXEN Esportsin toiminnan keskiössä on ollut alusta pitäen ajatus pelaajalähtöisestä toimintaympäristöstä, joka kehittää e-urheilijaa kohti ammattilaisuraa.
Liikuntafysiologi Kia Pakarinen tutki HIIT-treenin vaikutusta e-urheilusuoritukseen CS:GO-videopelissä.
CS2-kisakatsomoviikonloppu Kankaan saunalla huipentui huippujoukkueiden kärkikamppailuun, kun Natus Vincere ja FaZe Clan kohtasivat Kööpenhaminan Royal Arenalla sunnuntai-iltana.
Jyväskyläläinen korttelisauna toimi keväällä myös e-urheilunäyttämönä – Lue Kankaan saunan yritystarina tästä!
Koe kevään CS2-huuma kisakatsomon screeniltä Kankaan saunalla 28.-31.3.2024!